cause' when the roof came in and the truth came out

mmh whatcha say?

bilder i brist på nåt att skriva!
vi har gjort hemgjord pizza idag,  vi poffa såna här pizza kit åsså åt  vi ,för att citera Amyy "sate min gate" den godaste pizzan jag ätit på länge! :D
såhär såg min pizza ut till en början!
men pappa hota me kaveln så ja fick bre ut de :P



nu har jag lite bilder att ladda upp från JULEN 2009 :) :)






Kalle Ankas jul, för er som inte såg KUNGEN:


DAGENS FYND;
48st specialdesignade nageltippar + gele  -Depend
Silky Lipgloss - MaxFactor
Ögonbrynspenna  - Deborah

Samtliga saker från butiken Fräck & Fin.






Kommentarer
Postat av: 'amy

SVAR: men jahaja, då förstår jag allt!

sate min gate!! wiho :D hahah! finfina julbilder hörredu! och vilka fynd, fann du dom i åsele med andra ord?1;D

2009-12-30 @ 14:14:37
URL: http://amy.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0