couldn't say much but, I LOVE THIS WORLD!

just nu är humöret på topp, och när jag tänker efter så kan ingenting va så mycket bättre.
jag har mina vänner, min familj, min pojkvän....vad mer behöver man? :)  det är underbart ♥
och dessutom va jag och min kära vän Saga ute på en löparrunda imorse, från 10 - 11.30 ungefär.
det bestod av lite löpning, intervall och vibrationmaskin som hennes mormor har, asball förövrigt!
den här dagen börja asbra, snart ska jag iväg till Jonna och fika hos henne eftersom de är den stora dagen.!
JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA!!
Jonna 17 år alltså.
http://pyskopat.blogspot.com

vad ska jag hitta på och lägga in för bild nu då. Lauras dator så de finns inte så mkt att välja bland meen...
den här blir nog bra ;)
(dock inte Jonna på bilden men, vi säger som att jag tillägnar dig den)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0