Ha den äran idag

Ni som inte riktigt är från Umeå kanske inte förstår bilden.
men ni som är de förstår ju som sagt att det är Apbergets julkalender och idag är det den 19e luckan som ska öppnas.  Alltså den blåa lilla figuren uppe i hörnet - den får symbolisera kära mamma! :)

5 saker varför jag tycker att min mamma är bäst!
  1. Hon ringer varenda dag, minst två gånger, bara för att höra vad jag gör
  2. Hon uppmuntrar mig alltid att göra saker som jag egentligen inte vill
  3. Hon tjatar alltid på att jag ska komma hem bara för att hon vill träffa mig
  4. Hon ser alltid till att jag har mer än jag behöver
  5. Hon frågar alltid minst 10 gånger om hon ser bra ut i de kläder hon valt
det kanske låter som dåliga grejer, och det har jag oxå tänkt väldigt länge, men när jag tänker efter så gör hon allt det här för att hon bryr sig om mig och vill att jag ska ha det bra! :)
Så Grattis på -piip-s dagen och hoppas att du får den dagen du förtjänar - den bästa!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Parodibloggarna - En lyckligare stund i livet

Sv: Tack så mycket!

Vi hoppas verkligen att du vill följa oss (:

2009-12-19 @ 20:41:30
URL: http://parodibloggarna.blogg.se/
Postat av: Laura

Du är klok du syster fastän du är så liten...mamma gör allt för dej och vill bara ditt bästa i alla lägen!! Det vill jag oxå!!

2009-12-24 @ 16:09:50
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0