if there's something strange in the neighborhood..

Who you' gonna' call? GHOSTBUSTERS!
.
gaaaaaaaaaaaaah...
alla dom som känner mig väl vet att jag är så jävla lättskrämd och rädd av mig att jag skulle kunna skita på mig när sånt här händer.
och jag säger bara de..... fan ta dig Marcus om de är du! för då kan jag lova att du kommer få fett me stryk!
du tror att jag inte har nån chans... men jag ringer bara en VÄRLDSMÄSTARE så ligger du på en gång!!!!!
.
iiiihhh.. nu gömmer jag mig under täcket!!!

Kommentarer
Postat av: amy

men jag kan ju fråga dummerjöns!!:D:D

HAHHA

göm dig på toan äger(L)

2009-12-11 @ 00:38:51
URL: http://baraamy.blogg.se/
Postat av: Marcus

thihihi (a)

fråga om de va ymmot jag och linus haha <3

2009-12-11 @ 13:13:49
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0