kikaaaarnN

hörniii ni måste kolla in GRYMMESTE AMYS (nya) blogg, där har hon lagt upp klipp på våran friskvårdskamp.
i filmklippet "Rudolf med röda mulen" är det jag som sitter i bollvagnen och - JA DET GJORDE JÄVLIGT ONT!!
coolt coolt!
Idag har jag och Marcus städat hela lägenheten, blev riktigt fint :)
Lina kom även hit med en julklapp... den "kluckade" (som vatten)  så jag ville öppna en på en gång så att de inte skulle va alkohol när jag kom hem.. :P = dålig idé
Men de va 2st Julmust och en fet godispåse från HEMMAKVÄLL! GÖÖDANS!!
tack älsklingarna mina Lina & Vanja- älskar er <3
ni ska ju såklart få era oxå :)



sen ville jag fort dra på stan för att köpa en tunnel, nu när jag har pengar så måste man ju satsa.
men då sa älsklingen; öppna det lilla paketet då :]
OCH DÅ VA DE JU EN <3 <3 <3
puss på dig <3


min julklappssäck är nog den största som något syskon har med sig hem :) <3

OCH ALLA TITTAR VÄL PÅ GRINCHEN NU ANTAR JAAG? :D härligt.
VÄRLDENS BÄSTA JULFILM förövrigt!!

Kommentarer
Postat av: vanja

sikken snygg tunnel du fick!!! :D

2009-12-20 @ 18:19:38
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: vanja

sv: hehe va? vilken julklapp menar du?

2009-12-22 @ 15:47:49
URL: http://helllberg.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0