Nu sover stad, nu sover land. Och överallt står snön i brand.

.
Boken........................Filmen
Jag kollade nyss på Entertainment Now och där visade de en trailer och klipp från premiären av The Lovely Bones som de hade i USA nyss. Jag tyckte att jag kände igen namnet och själv historien...
då kom jag och tänka på en bok som vi läste i ettan som jag tyckte var jättebra!
"My name is Sammon, like the fish, I was 14 years old when I was killed"
den repliken fick mig att minnas. jag sökte upp den och hittade såklart boken :)
faktiskt hur bra som helst, och det såg ut som att även filmen kunde vara bra, men vi vet ju vad man säger,...boken är mycket bättre än filmen ;)
.
ett litet tips bara.
snart kommer Jonna, Johan & Saga och hämtar upp mig, då ska vi bege oss hem till Sjeltie!
ska bli skönt att komma hem, nattöppet ikväll, lussebullar imorrn, lucia på söndag ♥♥♥

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0