om ja kunn vrid bax tidn, om ja kunn finn en väg



skull ja säg alle saker ja int sa, min vän......

ja ja.. nog me tjitter tjatter!
idag som sagt hare vare ganska fullt upp..
rulla köttbulla, klätt julgran, bärt upp alla paket....  huvvaligen, he ta på ryggen!

ser ni min fina kyrka som jag gjorde i ordning igår förresten? :)
phett cool.  jag orkar inte beskriva dagen i ord så det får bli med bilder ;

vi handlade phett mycke mat och de va int lite heller! men en hel back dricka för 1kr. inte dåligt ;)


jag for ut och lekte i snön lite, de va ju så underbart väder och endast -20C,  då satsar man på stort ;)


Jag gjorde en pimpad adventsljusstake med lite godis, fin rosett och en liten kotte på sidan ;)
ganska snygg va?
inte så traditionell... men vafan!  Party like a rockstar baby!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0