that's life, that's what all the people say

ännu en kamp avklarad... aja vi kom 3a iallafall :)  heh heh... eller nåt!
med brännsår,  blåslagen armbåge, öm rumpa och stickor i fötterna är jag äntligen hemma! jävligt kul är de iallafall :)  jag var med i grenarna;
Den modemedvetne - klädrace
Alpinisten - teamwork plankåkning
Matrosen - backstapling med ankare
&
Rudolf the rednosed raindeer - slädrace med bollvagn.... jag lovar den sista är farligare än den låter!!!
den första och andra vann vi överlägset...dom andra gick de lite sämre...
i sista grenen kom ettorna in på vår bana så vi krockade och jag fick ett fett brännsår i vänster hand... dessutom välte buren när jag satt i den så min armbåge mår inge bra :S
Bättre lycka nästa år

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E - fotoblogg ♥

söt blogg, allt bra med dig ? :)

2009-12-16 @ 16:19:27
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: amy

FANNY, jag har film på när du ramlar :D lägger ut den snart! :D

2009-12-16 @ 19:16:01
URL: http://baraamy.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0