These streets will make you feel brand new

Empire State of Mind

chamors, igår hade jag lina, vanja en myskväll tillsammans :)
vi "bakade" om man kan kalla de så... tittade på julkalendern och sen tittade vi på paradise hotel, American Pie
och inte så mycke mer :)  de va verkligen julmysigt, och jag fick en liten julkick :)  inte illa.
idag har jag inte hunnit med mycke alls.. körlektion, skola, gick till stan, fick skjuts hem av Gustav.
och nu sitter jag här, inte mycke mer me de förutom att de är jävligt kallt ute och jag lär aldrig gå ut igen!
peaceout.

Kommentarer
Postat av: amy

har du julgran redan?!:o

2009-12-04 @ 16:47:53
URL: http://baraamy.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0