what have you done today to make you feel proud?

fett me tjaaao höörruuu! hörruu!!
just nu är jag väldigt hungrig och känner att det behövs :)
sitter och tittar på biggest loser, dom är inte små alltså :D
har ni sett vilka snygga grabbar?

förövrigt så har jag gjort klart reportaget nu :D grattis till mig!
jag tycker faktiskt att jag kan skylla på att min dator inte har fungerat (a)  heh..
jag tror faktiskt att det blev riktigt bra :D  jag jobbade som satan med att finslipa iallafall ;)
sååå vi får väl se... :P
just ja, imorrn äre friskvårdskampen, då ska vi vara familjer - mamma, pappa, barn. ... jag vet de låtar asjävla b men jag tror faktiskt att de kan bli riktigt grymt... och DOM SOM INTE HADE TÄNKT KLÄ UT SIG -john- BEHÖVER FAKTISKT INTE KOMMA!  vi vill inte förlora igen bara för att nån inte klär ut sig :)
inte för att vi inte gillar er...bara för att vi vill vinna :) :) :)
pösssss

p.s nu ska jag testa mina kläder d.s

Kommentarer
Postat av: lisa olofsson :]

nämen, vems bild?;) hehe..

2009-12-16 @ 00:59:29
URL: http://lizzh.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0