Your palms are sweaty and your heart sound's poundin

jag lyckas ju med allt.....
ANDRA ADVENT FFS!ANDRA ADVENT FFS!ANDRA ADVENT FFS!ANDRA ADVENT FFS!
hej tja morsning.
helgen har varit packad av en massa saker, mest shopping och julklappshandling!
:)  jäkligt kul.
men jag ska börja att säga att jag inte har någon mobil så alla ni som försöker få tag på mig måste
alltså kontakta mig via msn eller liknande....annars har jag ju vänner som jag är med ganska ofta oxå :)

Spotify: Lumidee – She's Like The Wind (Radio Edit)
utfyllnad.

nu har jag inte så mycke kvar att säga förutom att jag tänker lägga upp lite bilder på min helg och vad jag har fyndat!  ganska mycket faktiskt...
lite julklappar, lite saker till mig själv och sen mest tittat runt :)
pussochkram <3



julklapp till mig själv.
äntligen är jackan min <3

nyårspresent till mig själv <3

annat krims krams som kan va bra att ha :)
ganska coolt halsband tycker jag :P



sött diadem som passar bra på jul :)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0