All I want for christmas is you, ooh baby!

dehär är vad som står på min lista ikväll!
vad står på eran? :)
idag har det varit väldigt dålig uppdatering = ingen egentligen.
jag kan dra en snabbis.
  • IKSU idag, Afro sen chillade vi till halv 3.
  • Jag & Anton drog hem till mig, jag duschade.
  • Sen drog Sofia, Vanja, Lina, Anton och Jag till SF Bion.
  • NEW MOON <3    -we love it
  • Nu sitter jag här och tittar på Paradise Hotel :)
De va min dag i korta drag :) vad har du hittat på då?
nejmen, nu ska jag kolla på teven. har ingen direkt lust att blogga eftersom jag inte orkar...
men IMORRN kommer det ni alla har väntat på!;
?
kisses from miss Santa.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0