And no one's gonna save you from the beast about to strike

Christina and Jordan
Var det nån som verkligen bara älskade Halloween?
De gjorde/gör jag iallafall, det är fortfarande november och nu kommer en favorit i repris.
Fett party kommer det bli hos mig på lördag, är du sugen på party like never before?
känner du mig eller vet vem jag är?  kontakta mig så kan vi nog fixa en inbjudan till dig oxå:
[email protected]
Visst följer alla Säsong 6 av denna underbara serie?  - just got to love dance.
jag vet att Linda och Anton iallfall sitter bänkade ikväll, gör du oxå det?
SUPER ISÅFALL.
på kanal 5 just nu iallafall.
men nu är reklamen slut så nu måste jag lägga ifrån mig laptopen!!
kisskiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Blond och het, tack jag vet"

2009-11-11 @ 23:43:56
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0