Halloween

tjatjabloggen♥

just nu sitter jag hemma i sängen i min älskade lägenhet igen.
vi tittar på en film på trean, askul! :)
vad har alla gjort på halloween?
Jag har iallafall varit hemma i min kära by och hälsat på min kärakära familj!
de kommer mer bilder imorrn.

Nån som klädde ut sig kanske? nån som söp sig jävligt full kanske?
aja, hoppas ni hade riktigt trevligt iallafall, nu är vi snart tillbaka till vardagen - ♥SKOLA!♥

såhär såg vi iallafall ut på lovet →


Vad säger ni... otroligt snygga eller hur ;)
Hoppas alla får ett asbra slut på lovet, nu ska jag forsätta se på Vem kan slå Filip & Fredrik!

♥pussochkram♥

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0