I don't want a lot for christmas, there is just one thing I need

Idag har ju som sagt jag och några av mina vänner varit på IKSU, vi ska vara där imorrn och på torsdag oxå! :)
Jag Lina Vanja Sofia och Anton (skoja ba Anton) struttade runt IKSU lite överallt. Vi va på Yoga först, sen spelade vi Beachvolley i 3 timmar, sjukt kul va de :)
när vi va less och inte orkade mer kom ett gäng "som inte riktigt är från Umeå" fram till oss och frågade om vi ville spela mot dom, så de gjorde vi... jag sög men dom gilla Anton iallafall :) :)

NU TAGGAR VI JUL!!!!!!!!
just nu ligger två saker under uppdatering.
  1. Julig Hiss&Diss
  2. Julig bloggdesign
  3. Julig spellista på Spotify, som jag ska dela med mig av!
Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You - LP Version
klicka på länken och hitta låten på Spotify!
UNDERBART!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mira

jag längtar som attans till jul! men det är ju bara typ en månad kvar :)

2009-11-25 @ 16:22:50
URL: http://alltidmiravitsas.blogg.se/
Postat av: vanja

svar: ja men du är väl snygg ;]

2009-11-25 @ 21:00:54
URL: http://helllberg.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0