If you wanna be my lover, you've gotta get with my friends



hej alla goa och glada. jag såg ju att de va nån som va lite wannabe mig... HÄ HÄ. NOT DE VA INTE KUL!
så ja va tvungen att byta header helt, jag gjorde en snabb och slarvig bara för att få upp en ny så fort som möjligt... så nu är jag back on track och all my self again :D  hihi.


Förövrigt sitter vi på psykologi, det är faktiskt ganska intressant men vår lärare är inte den bästa....än en gång!
hon är jättesnäll men vi får veta så himla mkt på samma gång så de bara snurrar i huvet.
tillexempel ester och amy sitter med ryggen mot läraren och pratar med oss istället...de säger ganska mycket!!!
nog för att de tar ganska mycket att underhålla esterfester och amyamyamy eftersom att dom är VIP och special treated ppl.


peaceout.

Kommentarer
Postat av: amy

snygga!!

2009-11-18 @ 11:52:04
URL: http://baraamy.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0