just ja, nu minns ja ju!

MINNS NÅGON DEN HÄR BILDEN? :D

tja.... man skulle väl kunna säga att de har kommit en uppföljare, eftersom att de bara va EN PERSON, som råkar vara min absolut underbaraste och snyggaste AMY så ska självklart AMY få en länkning.
Även om hon inte visste exakt hur nästa bild ser ut så kommer svaret här iallafall! :)
KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!!!!
KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!!!!
KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!!!!
KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!!!!



eeuuww, ursh och fy och blä!!!
ELLER HUR :D

Kommentarer
Postat av: amy

WIHO JAG HADE RÄTT, JAG ÄR SÅ JÄVLA COOL, TYP INTE ENS LINA KLARA DE, ÅÅÅÅÅÅÅH SÅ AWESOME!



Jag skulle vilja börja med att tacka juryn(fanny!) för att ni gav mig chansen. Sen skulle jag vilja tacka Fanny som ställde upp med bilden, hur hade jag annars listat ut vad det var? Sen skulle jag vilja tacka, mamma,pappa,lillebror,storebror,vanja,min underbaraste och snyggaste fanny,ester och lina, utan er hade jag aldrig kommit såhär långt! Sen även klass SM2FVa som har varit positiva om dagarna, vilket har gjort det lättare för min hjärna att kunna tänka och lista ut vad bilden föreställde.

Tack till alla mina fans också, utan er hade det aldrig gått. Tack!

2009-11-17 @ 22:49:11
URL: http://baraamy.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0