keep on thinking things will always be the same

Friends Forever.
det finns nog ingen som är mer stolt över sin syster vill jag lova.  jag vet att videon är lite otydlig,
men om man lyssnar noga så hör man att hon säger Kaffe med mjölk.
vissa kanske säger att hon är äcklig, udda och konstig om man bara ser henne såhär. men jag tycker att hon är underbar, hon är alltid glad. hon bryr sig aldrig om du har kläder som inte matchar eller om du inte har sminkat dig på dom senaste 7 dagarna. hon bryr sig bara om att man är där och håller hennes hand och kammar hennes hår. Min syster är helt underbar och jag skulle inte önska mig någon annan syster än just Sara Angelica Johansson.
du är underbar och jag älskar dig! ♥

En annan person som är underbar är min kära vän Magnus, vad vore jag utan han lixom? :)
de är inte varje dag man blir bjuden på stormiddag och erbjuden att låna en systemkamera!!
tack Mangwiiee, då ses vi på onsdag då? ;)

Kommentarer
Postat av: amy

fanny, så jävla fint av dig!!!!!! blir typ tårögd!

det verkar ligga i släkten att vara underbar!!!!!

(L)(L)(L)

2009-11-17 @ 13:46:59
URL: http://baraamy.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0