love is my drug it's my medicine, stay with my honey

Saga: Love(killnamn) ismy.  heter tjejen Love ismy eller? (kolla rubriken)
Saga: du va äckligt, va håll dom på me egentligen?
Fanny: de ä väl inte äcklit, du kommer oxå göra så när du får en kille!
Saga: nähedu,  har du gjort sådär eller?
Fanny: eh...nää  självklart inte....?
Saga: då kommer inte jag heller göra de. men du kommer göra de när du oxå är me Marcus.
Fanny: Nu pratar vi inte mer om dehär!!!!!!!!!!!!!!! :P
.
.
RIVERSIDE!
hur bra är inte de?  äre bara SaggaD och Anton som förstår mig?
det är svårt att ha en bra konversation med en 7 åring utan att avslöja för mycket om framtiden :P
hur som helst, nu ska jag snart iväg och klippa mig. känns lite pirrigt men vi får väl se vad vi hittar på för något :)

Ledtråd nummer två....
♥pussochkram♥

Kommentarer
Postat av: amy

snygg design fanny!!: )

och bra ledtrådar, hmm.. jag tror jag vet vad de är:D WIHO.



2009-11-07 @ 14:29:29
URL: http://baraamy.blogg.se/
Postat av: Anonym

riverside ägeeeeeeeeeeeeeer :D

2009-11-07 @ 16:25:57
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0