the show must go on.

om ni undrar vad det här är så är de en tjuvtitt på vad vårt tema kommer vara på stilbytardagen som vi kommer ha på Fredag nästa vecka. Kan du se vad det föreställer?
nån på Östra som vågar anta utmaningen?  haha...försök.
den som gissar rätt innan onsdag får ett pris som jag avslöjar på måndag. Så gissa på ;)
fowh show
tjatjabloggen ;D
just nu sitter jag och tittar på Idol med min kära syster. otroligt skönt att vara hemma igen faktiskt, de ä ganska krävande att man måste laga mat hela tin. men nu få man ju mat serverat vettu ;) gött de.
ALLA HEJAR VÄL PÅ ERIK? :D
THE SHOW MUST GO ON!
← klicka till vänster vetja ;)
nu är de spänning.....
ERIK ÄR SÄKER!
CALLE ÄR SÄKER!
TOVE ÄR SÄKER!
ut me Eddie, ut me Eddie!!!
jag har nyss hjälpt min syster att paketera Sagas pandagrejer som vi ska köra ut på sönda... inte kul menmen :)
så snäll som jag är så hjälper jag till ändå!!!
nu ska vi sitta och chilla i soffan lite, sen blire sängen och förhoppningsvis klippning imorrn :D
♥pussochkram♥

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0