Vi är pojkarna som busar med flickornas små musar.

Ojoj, de är otroligt kul att kolla på lite "gamla" minnen!!!
bl.a. YRAN från sommarn -09.
vi tittade på Björn Rosenström.!!!
oj oj oj säger jag bara, OFÖRGLÖMLIGT!!!
här kommer en liten video för att visa stämningen :)
däremot stog de en surtant på typ 40 bast framför mig som kaxa satan, menmen!
då vet vi ju vad vi ska göra ;)

nämen bara att sätta igång med historian då :S  känns som att jag verkligen inte har kommit så långt som jag borde .... :/
men förresten... BTW!!
ÄR DU.....
mycket smart kommer det en julig hiss & diss upp här på bloggen!!!
något som kanske borde vara med i den?  tips.. ?
PEACE ON EARTH!!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0