We're soaring, flying, there's not a place in heaven that we can't reach

hej tjolahopp.
nu är jag på umedalen, därför hare vare lite dåligt med uppdatering... tyvärr :S
men jag jobbar på de ;)
marcus har ingen dator så jag kan inte göra ett snabbt inlägg heller, (jag lånar Veronicas dator...shh..)
Men iallafall, nu sitter jag här med Gina, sötast förövrigt, och bara chillar. det är en jättestor och jättefarlig hund inne på toan som jag inte vill komma nära (a)
kvällen ska spenderas med bästaste Saggisch...kanske lite körslaget och grönsaksdipp.. vem vet ;)
det kommer säkert ett litet inlägg senare ikväll :)

annars får ni ha de så gott, så är allting tillbaka som vanligt till veckan <3
love.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0