Yes sir, I can boogie, boogie woogie!

om ni undrar vad det här är så är de en tjuvtitt på vad vårt tema kommer vara på stilbytardagen som vi kommer ha på Fredag nästa vecka. Kan du se vad det föreställer?



som sagt sa jag att de skulle komma ut ett pris för den som gissa rätt. men de va ju ingen som gissa så....jag kommer inte avslöja de än...
just nu har jag inte så mycke att skriva om, jag brukar aldrig blogga på skolan eftersom jag vill lägga ut en rolig bild eller så som jag har redigerat, men nu går ju inte de eftersom jag sitter vid linas dator :/
menmen, jag fixar de när jag kommer hem... så länge, kolla in min coola kompis;
http://www.storstadsquinnan.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

NU på fredag! Om ja få bee!

2009-11-10 @ 16:34:51
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0