Here's my key; philosophy.

tjatja!
inte mkt bloggande i veckan men va kan man säga, för att citera Felix Herngren;  åka 4 mil för att köpa en läsk, 30 minusgrader, kolsvart - en full beskrivning av en vinter hemma ;)
hahaha.  men nu är jag i full fart igen, påväg till åsele i Marcus jättefina bil (a)  he..
kul att de verkligen är jättekallt och snö hemma, och när man kommer förbi Fredrika så äre ingen snö.. typ regnar och plusgrader :(    aja.. Käringberget nu iallafall... bara sisådär 2 timmar kvar då ;)
Jag har inga bilder från helgen, men ni kan få nöja er med att jag oxå lider av att jag har varit borta flera dagar :( kolla mina kycklingar... stackarna...
JUST NU; Va I Helvete - Orian

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0