Mama, mama i'm coming home

Times have changed and times are strange
Here I come, but I aint the same
Mama, Im coming home - Ossy Osbourne


tjatja bitches!
haha,  hemma i träsket igen.. ganska skönt ändå att komma från civilisationen... NOT!
nämen här finns de snö så de är lite roligare än Umeå faktiskt, gjorde en snögubbe idag (a)  den blev superfin.
DOCK, har jag glömt kamera sladden i Umeå...tro ja.. men vi får väl se om jag kan fixa några bilder ändå!
Just nu sitter jag och spelar 21 balloons @ Facebook.. inte så skoj men jag väntar på Love Actually så jag kan få äta mina chips nångång:P   10 minuter kvar ;)
aja... här kommer iallafall lite bilder här hemifrån, (tagna vid olika tillfällen,  alltså inte nu)
pussochkram♥

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0