why you beein' a dickhead for, stop beein' a dickhead

HAHAHAHAHA;  ursäkta men lite pinsamt att endel faktiskt tog mitt inlägg om graviditet seriöst... okej en gång till:
JAG ÄR INTE GRAVID!!!!!!! nevvah evvah...
aja nu vet ni de iallafall.
happhapp... jag kan inte sova och tittar på reprisen av Efterlyst som jag har sett 100 gånger...
men jag sitter oxå på {Moderskeppet} och kollar på lite olika photoshop funktioner... jag gjorde ett försök med en bild... aja,. jag är ganska trött och less så de blev inte så bra menmen, Here I gooooooo!!



♥pussochkram♥

Kommentarer
Postat av: lisa olofsson :]

hahah... Sofie skickade ett sms till mig tidigare ikväll som löd såhär: "Är fanny gravid? :O :O :O"

Jag: "nej, hon skrev det på bloggen men sen skrev hon ju att hon skämtade också.."

Sofie: "jaha, terese frågade mig om hon var det"

haha ;p..

2009-10-26 @ 02:12:06
URL: http://lizzh.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0