You're not that cool, but it's just a joke

GLÖM att jag skulle va gravid... nää tror inte de va!
nejdå inte alls. så kul ska vi inte ha det :P
Jag drömde det inatt och de va inte roligt alls....
men iallafall så är det många på skolan som måste omformatera sina datorer så jag håller just nu på att kopiera över alla mina bilder till skolans server så att jag ska ha kvar alla bilder ifall den skulle krascha.
så jag hittade lite bilder från min skoltid här på Östa.. så här kommer lite godbitar.
Brännbolssyran 2009
99 men inte helt 100


Brännbolls turnering (skolan) 2009

Klassfest/Skolavslutning 2009 (vår)



Klassfest 2009  (höst)

Ålidhem fest 2009
Sommarhajk 2009



mer från sommarhajken...


aja... de va några grejer..
mer bilder kommer sen.. nu ska jag försöka få Anton att jobba!!.
pussochkram♥

Kommentarer
Postat av: lisa olofsson :]

svar: haha nä tror inte jag heller ;P

2009-10-21 @ 17:25:05
URL: http://lizzh.blogg.se/
Postat av: Anton

klara du av att få mig att jobba?

SVAR: NEJ!!

2009-10-21 @ 23:29:27
Postat av: Fanny

Nej... de gick ju som sagt inte så bra ANTON!!!!

eftersom du kanske...hm.. ALDRIG.. jobbar på lektionerna :] hihihi

2009-10-22 @ 16:50:15
URL: http://fannyelviira.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0