hallå där kött å blåbär

yo yo yo alla lingonris färgade gubbar och gummor där ute!
idag är en strålande dag eftersom jag sitter på jobbet och äter glass och tittar på film som vanligt (a)
det som är så himla intressant är att jag förra veckan fick dubbla lönen som jag egentligen skulle ha !! så jag är ungefär såhäääääääääär glad idag  :) :) :) :) :) :)
vad gör du idag?
äh skitsamma om jag ska va ärlig bryr jag mig inte :P
meeen... om nån har tråkigt äre bara dyka upp på Åsele Camping så bjuder jag på glass ;)
puss

Kommentarer
Postat av: vanja

jag börjar ana en kass uppdatering på den här bloggen :(

2010-08-18 @ 21:20:21
URL: http://helllberg.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0