okej

grejen är den att jag har varit hemma i Åsele.. och för dom som inte vet så bor jag i en by 2,5 mil utanför åsele-.... ute i skogen..  där
  1. Vi måste elda med VED för att värma upp huset/få varmvatten
  2. Vi måste stå på bron för att få mycket bra täckning på mobilen
  3. Närmaste granne bor en halv kilometer bort (en lägda, ett dike och en skog emellan)
  4. Vattnet inte går att dricka eftersom det är gult (pga för hög järnhalt
    - vi måste alltså hämta vatten från Åsele för att kunna dricka det
  5. Pappa skjuter älg varje höst för att äta kött - nötkött är äckligt!!
Då kanske ni förstår att vårat internet inte är speciellt snabbt - om det ens fungerar!!!
därför orkar jag inte sitta och vänta en kvart för att datorn ska starta..en halvtimme för att startsidan ska ladda klart och sedan ytterligare en halvtimme på att blogg.se ska komma fram... sen skriva och vänta en kvart på att inlägget faktiskt ska publiceras!!! he he he
MEN nu är jag i stan igen -några dagar- så då kan jag ju passa på att skriva ett inlägg för alla er som ivrigt väntar på ett mycket spännande inlägg från lilla moi ;)
IDAG
kom jag som sagt till stan, då for jag och saggis på Blogawards -on tour! -soundeffect- WOOOOW (tack!)
de va inte så mycke att hurra över... vi fick träffa Blondinbella  -soundeffect- WOOOOW (tack!)
inte så mycket att träffa..hon babblade och gav alla besökare snälla kommentarer.....  aaww? ... nej
där är saga och hon... jag ska nog inte visa den på mig och henne...
helst seriöst gick jag fram och sa... eh  okej.. hej?
menmen... hela grejen va at vi fick en GOODIEBAG!!! ( nu är det dags för ) -soundeffect- WOOOOW (tack!)
I den låg
* Tröja med tryck - veckorevyn
* Nyckelband - veckorevyn
* Presentkort Waynes - 1 Latte
* Waynes bubbelvatten + 70% chokladbit
och.....
Totalvärde hamnar kring 500:- för hela påsen!!

i stort sett = 
de va  min dag. hur va din? ;)  puss

Kommentarer
Postat av: saggis

yäääss!!

om du vill kan jag skicka den på du och hon! =)

2010-08-20 @ 09:37:14
URL: http://sagadannborg.blogg.se/
Postat av: Fanny

göreba :)

2010-08-20 @ 14:56:41
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0