14 - Vad hade jag på mig idag?

jahapp....dålig fantasi då eftersom den här va i helgen oxååå... sanningen ska fram att jag glömde min kamera i åsele! men bara därför tänkte jag vara snäll och ta ett kort med mobilen !! hohoho


jag har mest gått runt i min dundersköna jacka och mina "jeans" om man nu kallar dom såå.. byxor hur som helst :) ....jag har tagit kort med mobilen men då märker jag ju att jag inte alls hittar kabeln som man kopplar mellan mobilen och dator...sååå.. jag ska kika om jag har en bild på kläderna jag hade idag....

hmm... ....jaa min Bellows tröja iallafall...under den hade jag väl ett linne och min I <3 RIXFM tröja = gillart!!  ett part långkalsonger och byxorna... sportsockar och tjocksockar SÅKLART ;)



Idag gjorde vi klart vår Nyhets film som blev riktigt jävla awesome :)  ni kanske har turen att se den senare??!! hmm..vem vet! iallafall så satt vi i 4,5 timme i hopp om att försöka bränna ner den på en skiva...men helvetes jävla skoldatorerna är ju segare än morsans knäck!!! såå.. de gick dåligt alltså.  Jag hoppade över madrass åkningen:(  väldigt tråkigt! meen, aja! 

Efter skolan drog jag lina vanja och saga till stadshuset för att vara med i Balkomitteén, vi va 6 pers såå...inte så många :) så om nån känner sig manad får ni gärna haka på! Nästa möte är den 20 januari :) Dock inga fler från Östra Gymnasiet! Vi vill vara representerade från alla skolor såå vi kan inte vara fler därifrån ;p

Sen gick jag och saga vidare till stan, Saga lyckades hitta ett par skor (yeeey henne)! Jag lyckades äntligen köpa ett par hörlurar (129:-  yeey mig), och dessutom ta hål i örat...(yeey)...fast det var mer en spontangrej som jag gjorde för kul skull :) aja! tjolahopps!



Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0