15 - Mina drömmar

mjaha, än en gång är det ju dessa fina rubriker... nu man man ju fråga sig själv... mina framtidsdrömmar...eller drömmar jag har under natten??... 
eftersom att det inte står framtidsdrömmar så väljer jag den senare :) mycke roligare tycker jag!!
just nu är klockan halv 1 så jag ska snart gå och lägga mig och förhoppningsvis minnas vad jag har drömt :)

och nej de gjorde jag tyvärr inte ;p  meen jag kan berätta en annan dröm som har återkommit år efter år och ser i princip likadan ut varje gång.... det började när jag var 6år...
[bakgrundsfakta]
När jag var ca 6 år skulle jag cykla och låna mjöl av Gunken. Halvvägs dit ser jag en svart rulle som ligger på vänster sida om vägen. när jag kommer lite närmare så märker jag att det är en orm..
Jag kastar cykeln i diket och springer hem i tårar! Jag grät i timmar och är sedan den dagen dödligt rädd för ormar!

[drömmen]
till drömmen då...det började med att jag drömde att ormar kröp upp i sängen, men sedan eskalerade drömmen till att jag vaknade upp i sovrummet (i drömmen) och plankorna i golvet började falla ner, långt där nere såg man bara lava. in kommer en gubbe, (blont hår, svart cape med rött innertyg) runt sin hals bär han en stor jävla äcklig orm som väser. När jag börjar se mig omkring så ser jag att han har hängt upp hela min familj i ormar. (på något sätt sitter de fast i väggen med ormar runt omkring sig). Han ställer sig vid fotändan av sängen och gör nånting med fingrarna, helt plötsligt dyker det upp miljontals små ormar som kryper upp emot mig... när de kommer tillräckligt nära så vaknar jag av att jag har krupit ihop, sittandes så långt in som möjligt, hyperventilerande och tokgrinar.

Ja- detta händer även idag. Dock har just det med ormarna (äntligen!) börjar försvinna men istället byts de ut mot andra saker jag är rädd för såå.. jaa inte så trevliga drömmer dvs!



Ja men de där ja! så var den avklarad!
Dagens spenderades förmiddan på skolan men efter lunchen gick jag inte på matten eftersom jag ändå inte förstår nånting...jag vet jag har prov imorrn men jag orkar inte!!
Så jag och lina drog på stan kikade runt lite, gick varv efter varv, sen tog vi bussen upp på haga, gick tillbaka till stan, gick på banken, cyklade hem!

2 spännande saker väntar till imorgon!
vi ska inte avslöja nåt meeeeeN, spännande kommer det bli ;)  wohoo


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0