16 - Min första kyss

okeeej, hur skall man tolka detta?   mjaa... puss det brukar ju vara mun mot mun... kyss är det väl lite tungor inblandade? om jag inte har helt fel?  berätta om jag har fel, isf ändrar jag :)
Iallafall... en första puss är ju som rätt svår att definiera eftersom man lekte pussleken 100 gånger på dagis. Meeen, min första kyss minns jag mycket väl. Min syster Laura bodde i hyreshuset ovanför Handelbanken i Åsele och jag skulle sova över där för första gången. Jag var då ihop med Micke så vi tyckte att det vore himla trevligt om han också kunde få sova där. Först fick han inte för Laura, sen fick han inte för sin mamma men...tillslut så kom han iallafall. (Kanske ska tillägga att vi här var...8-9 år gamla). Vi skulle sova i hennes soffa och det var jättenervöst. När vi skulle sova så låg vi och pratade jättelänge och sen kom väl en liten puss här och där. Sen skulle han visa hur man pussades med tungan så då gjorde jag bara som han sa. Min kommentar efteråt vad; du smakar jordgubb! (fråga mig inte varför jag minns det men, det är något jag bara minns helt enkelt)  

hihhi

jaa det var den berättelsen :)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0