17 - Mitt favoritminne

ojjj...hmmm... favorit är ju som sagt rätt svårt att plocka ut eftersom man har gjort så otroligt många saker i sitt liv...(snart 19 långa år kan jag bara tillägga) ..meeeeeen om jag måste välja ett....

GYMNASIETIDEN
det är den mest underbara tiden i hela mitt liv! Grundskolan var okej. men jag har aldrig mött så underbara människor - någonsin! jag trodde att jag hade det så bra man kunde... men dom här (snart) 3 åren går inte ens att beskriva med ord <3    jag kikade in på vanjas blogg och såg att hon hade lagt ut flera bilder från våra år tillsammans :)  så jag tänkte lägga upp några och beskriva dom lite :)


på bilden  <<-- Lisa  Jag  Emelie -->>   (lägg märke till min guldlugg)

Frida världensbästa Nilsson fyllde 18 år så vi åkte dit och firade henne! (superkul) Jag var dock chaufför så jag fick skratta åt alla andra söta flickor som va jättefulla :) Vi gjorde en tipsrunda som va skitrolig. Frågorna kunde vara; Vem är sötast, vem har mest mens, vem har störst, vem har längst? Sen skulle man kryssa ett namn. När vi sedan kom in så var det en tävling för varje fråga där det då skulle komma fram vem som hade rätt på frågan :)
När den här bilden togs så gjorde vi leken Vem är sötast! och jaa...ni ser ju vem som vinner!! JAG ;) mhmm!!! jag vann faktiskt hela grejen med hela 5 rätt ;p  och vann 3st Kinderägg!!! Den kvällen var UNDERBAR!


på bilden <<-- Vanja(kenicke), Frida(Sandy), Jag(Rizzo), Lina(Danny) -->>  Grease!

När vi gick i ettan och nyss hade börjat lära känna alla så blev vi erbjudna att följa med på maskerad party i Hörnefors. Och i ettan så tyckte lina och vanja att de va jättekul att klä ut sig så dom gick med på det direkt ;) och, ja vi kom ju fram till att vi va ett riktigt bra Grease team så vi körde på det temat ;) Vi blev rätt så lagom fulla!! Lina hookade en brandman och Vanja fick därefter en pojkvän såå, man kan väl säga att kvällen var lyckad ;) (om jag ska va ärlig minns jag inte mycket från den kvällen meeen...de va jobbigt att åka hem dagen efter iallafall ;))


Jag och Vanja med såpbubblor

Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte vart dethär kortet är taget....eller ja det är hemma i min lägenhet..men alltså jag vet inte när och hur eller varför (a) men vi va väldigt fina iallafalll och vi bblåste såpbubblor :)
meeen...Vanja? du kanske vet?   fyll gärna ut mina luckor här :)   lär ju ska vara i somras för jag har nog ett Umelagun band runt armen ;)  och vanja har mörkt blondt hår men ingen lugg :)


hahahaha,. jag i täten, sen vanja, ester, amy och john sist!

Ja alltså....jag såg den här bilden och bara skrattade!! HAHAHAHAHAHAHA typ det näst värsta jag varit med om :) vi fick alltså veta att vi skulle cykla en bit bortanför travbanan och sedan gå "en liten bit" till där vi skulle laga mat...aahh men nää ni glömde bara en detalj; det var långt och vi skulle upp på ett jävla berg!!  inte att leka med! Dessutom hade jag typ punka på cykel fanskapet så jag jobbade dubbelt så hårt som mina kamrater :S  världsproblem - javet!! Jag bar iallafall med mig den där grillen hela vägen upp och vi lagade SUPERB mat ;) hoho!  SNÄLLA, lägg märke till mitt superfina "gula" hår som jag i ett desperat försök till att få en spännande kväll blonderade håret och det slutade....ILLA!! hahahah så himla kul :)



på bilden,  jag och lisa i krigarställning :)

Man kan ju tro - av bilden - att vi gjorde nån suuperkonstig sumobrottar lek här - men nej! Helt enkelt tvärtom leken! :)  Amy <-- som man ser  lite av till vänster <<--- sa ett påstående tex "solen är gul". Då skulle vi svara NEJ! (för den är ju gul, men vi ska låtsas att den inte är deet......ni fattar?)  Iallafall så... jag och lisa va först ut! Och jag är bara sådär en aning tävlingsinriktad så jag övertaggade i princip!! Höll på vinna....en gång...men då fuskade andra laget :(  inte ok!!   ANYHOO kvällen var totallly awesome. 17 december är ett datum att minnas kan jag lova!! FESTER & AMYBOYS FÖDELSEDAGSFEST!!! den ägde, människorna ägde.....jag ägde ut migsjälv! askul :) 


nuuu....nightynight!! ...oh damn, too late..early...for that!!

P.S. jag tappade ett av mina hjärtörhängen (julkulor) på Corona :S  RIP!! d.S

Kommentarer
Postat av: amy

ååååååh fattar inte hur mycket vi egentligen hunnit med på tre år, de är fan stört sjukt jävla galet. och gråter av tanken att de bara är ett halv år kvar. du är bäst fanny!!!!!!!!:*

2010-12-19 @ 14:05:35
URL: http://amyberglund.blogg.se/
Postat av: vanja

aaa, jag tror nog att det var på skolavslutningen men jag har som inget minne av att bilden togs, men tror att det var då iaf (A)

2010-12-24 @ 12:08:29
URL: http://helllberg.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0