18 - Min favorit födelsedag

HA! lättaste hitils :)   det är ju utan tvekan min 18 års fest!! det finns absolut inget tvivel!! ;)
Det började med att jag tog med mig mina underbaraste Lina Ester Vanja och Amy till Åsele! dom hjälpte till att ställa i ordning på kaffestugan och det blev superfint :)  Sen när alla mina fina kära vänner började anlända så hälsade jag alla välkomna med lite pommac och sen åt vi lite... lekte lite och ja.... gjorde lite allt möjligt :)

Det var kanske den bästa kvällen i mitt liv och jag har många roliga och underbara bilder och filmer därifrån :) dom ligger däremot på min externa hårddisk som jag var dum nog att lämna i umeå...meeen, de ska nog ordna sig :)  Jag hittade en film på Videofy.me där mina kära vänner sjunger en fin liten sång :)
LYSSNA OCH NJUT!!!


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0