19 - Detta ångrar jag

....HA vart ska jag börja?? nejmen..totally honest nu då!
utan att bli allt för känslomässig och sådant ska jag väl bara rensa mitt hjärta och sinne först....[progress]
okeej.. 

Jag ska säga några kloka ord här; Se det från den ljusa sidan!
jag hatar det uttrycket men gatt ba skriva de ändå :) nej men sanningen är den att jag har gjort ofantligt många misstag i mitt som jag ibland önskar att jag inte hade gjort. Det man däremot kan säga är väl att man lär sig av sina misstag! (det är då den ljusa sidan man ska titta på) Sant faktiskt! Jag menar, hur ska man veta att man gör rätt...om man aldrig har gjort fel? Det är lixom helt omöjligt! 
Vi har en tavla på badrummet uppe som förklarar det där så himla bra men jag minns ju icket vad som stod! jag får nog återkomma till det.... meen, som sagt :) 

Efter att ha tänkt en stund här så kan jag garanterat säga att, jag bara han hitta en enda sak som jag ångrar! Verkligen ångrar! Just då kändes det ju såklart rätt, men det blev så fel och det blev så många missförstånd och jag önskar verkligen, från botten av mitt hjärta, att jag kunde vrida tillbaka tiden och göra om just detta tillfälle. 

För att inte dra till mig alltför många blickar eller arga människor :S så ska jag väl kort och gott förklara att jag gjorde slut med min "första kärlek" om man nu säger så...pga kalla fötter! Det blev lixom lite eva & adam, folk började förvänta sig att vi satt ihop och det blev för jobbigt för mig. Så jag gjorde slut med honom... Tack vare ett stort och totalt misstag trodde han dock att jag var tillsammans med honom av helt andra anledningar, att utnyttja han helt enkelt, (VILKET INTE VAR FALLET btw)...och vi skiljdes som ovänner :S  

Vi har aldrig kunnat prata ut om det här så därför är det något som har varit jättejobbigt. Jag skulle vilja förklara hur det egentligen gick till och be om ursäkt för att jag betedde mig som en f***a, för det gjorde jag!!!! det vet jag. Men vad var vi...? 13 år?  jag visste ingenting då :S  
Om jag visste då, vad jag vet nu, så hade det aldrig skett. Jag önskar, av allt i hela världen att jag kunde ta tillbaka detta... det kan jag dock inte :/ förlåt förlåt förlåt osv. igen! Jag hoppas att du en dag kan förlåta mig!



förlåt!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0