20 - Den här månaden

....vadå den här månaden? :O
jadu det är December... Den här månaden har;
* 4 av mina kompisar fyllt år, + min syster och min mamma....
* jag har kämpat på i skolan men kommit efter otroligt mycket...
* Jag sålt flera möbler i lägenheten och fått in nytt (tv, soffa bla)
* jag har varit i åsele och kikat på lucia
* skrivit den här jäkla listan som börjar gå mig på nerverna!!

Men hallå.. jag har väl gjort massa i december månad som jag inte orkar berätta om!!! jag säger såhär; Varsågod, titta i mitt december register och se vad du kan hittaa!!  förrr... jag har varken ork eller lust att skriva om allting :) Av den enkla anledningen att jag kommer inte ihåg vad jag har gjort :)



Luciafirande
Emma & Emilia - Happy New Year



alltsåå förlåt men jag måste bara berätta hur otroligt sugen jag är på leverpastej just nu :p
eller typ....nåt annat gott :)    typ julmust och en fet macka med leverpastej!! ojojoj, jag skulle typ döda för nåt sånt just nu ;p   hohoho!

Shit, fatta att de är 3 jävla dagar till jul ;O de är typ inte ens kuL! fast jo de är de :)  mindre kul är dock att jag inte köpt en enda julklapp men de va ju en annan femma ;p
meeen,, annorledes...är jag pissnödig! brb!

Kommentarer
Postat av: emiliaa

Jag snor filmen, fanny! :)

2010-12-21 @ 16:52:30
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0