26 - mina rädslor

japp,  23, 24 och 25 åker i soptunnan! dom orkar jag inte skriva nåt om :)
eftersom de ändå har varit jul och så, hoppas jag att ingen har varit inne på internet...likaväl inte besökt den här skithålan :) hoho

anyhhoo, då till mina rädslor... he he rätt lätta att plocka ut om man säger så :)
1. Ormar
Jag har i nåt inlägg tidigare förklarat varför jag är livrädd för ormar... helt enkelt...jag är LIVRÄDD! det går inte ens att titta på en bild utan att hela jag ryser. Den som vågar sig på att skrämma mig med en låtsas orm...ja jag är liten men...vänta bara så ska du få se på vrede!
2. Falla
Alltså big no-no till frittfall! Jag är inte rädd för höjder, bara den biten när man faller! Den känslan är så hemsk...att det inte går att förklara... efter ett tag blir det en skön känsla, tex om man åker Batman eller nåt liknande... men innan dess är det olidligt!
3. Bli skrämd
Jag är otroligt lättskrämd...jag är inte rädd för mörkret, utan mer vad som gömmer sig bakom det! Man kan stå bakom mig och säga bu, och jag flyger upp i taket! ....mer eller mindre...  Så ja.. jag får väl en hjärtattack lite då och då kan man säga :)

annars... kan jag väl inte komma på nåt annat som skulle göra mig rädd... möjligtvis nå små saker här och där menne.. man är ju bara människa ;p

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0