28 - det här saknar jag

de är ju lite ohyfsat att säga att jag har allt, att jag inte saknar nåt! MeeeeN, utan att bli allt för blödig måste jag ändå säga att det jag saknar just nu är en person som man kan kramas med och bara rå om. Jag hatar att vara ensam och skulle aldrig tacka nej till lite sällskap :)   ...men detdär lilla extra när man bara, mmh.. jaa de flesta förstår nog vad jag menar :)   det skulle passa utmärkt just nu!


übrigens, de ha väl varit en helt vanlig jul :)  sådan då man inte spenderar mycket tid framför datorn!
mennee... jag ska inte räkna upp mina julklappar, trots att dom va bra så är de inte mycket att skryta om :) så jag nöjer mig med att säga att jag iallafall fick några ;p

ca 1 år sedan..

tur man ha en snäll pappa (a)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0