6 - Min dag

7.13 Väckarklockan ringer
7.15 Julkalendern; Hotell Gyllene Knorren
7.18 ZzZzZzz....jag somnade om!

9.40 Ooops, aja skit i svenskan...Religion om 10 min!
Kliver upp, går på toa, tvättar av mig, borstar tänderna, klär på mig, sätter upp håret!
9.45 Tar på mig sockar, knyter skorna, tar på mig jackan, packar ner datorn. LINA RINGER!
9.50 "Jag kommer snart!" Stänger dörren och traskar till skolan!
9.55 "Där är du ju!"  Religion B
11.05 LUNCH! Pannkaka - mums!
12.00 PA tid....spelade mest julmusik och spelade Facebook-spel!
13.30 Traskar hem igen...hoppar i sängen och ligger kvar!
14.00 Drar fram smyckes skrinet, byter töjörhänge till en tunnel, byter kulor på tung piercingen.
16.00 Matlagningskurs på skolan!
18.00 käkar mig mätt på förrätter! sen traskar jag hem...
18.45 Julkalendern; Hotell Gyllene Knorren (ser faktiskt hela programmet)
19.00 Duscheeeeeen!!
20.00 Top Model 14
21.00 Svenska Hollywood fruar (sängen)
22.00 Kvinnors hemliga liv (sängen)
JUST NU; Navy CIS, borsta tänder 
SEN;        SOVA!!



peeacee♥


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0