"For Narnia, and for Aslan!"


yo peepz! 
dagen har spenderats i långkalsongerx2, mjukisbyxor, linne, underställ, t-shirt, tjocktröja, filt, morgonrock sockar, tjocksockar, tofflor, mössa och pläd!!  OCH JA - JAG FRYSER FORTFARANDE!!!   NEJ - JAG ÄR INTE SJUK!!!
tyvärr är mina föräldrar några varmblodiga människor som vägrar inse att det är kallt här inne! 
det är just nu 20.1 grader här inne = KALLT!!  och ute är det -27.4 = JÄTTEKALLT!  Vilket betyder att 20.1 känns mycket kallare eftersom det drar från precis alla fönster!!  not ok!
så om någon tycker att jag verka fjäsket så kan ni ju ta er hit å känna på kylan!!! varsegod!!!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du är en rolig liten Prick!

2010-12-12 @ 20:27:14
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0