Höjden av uttråkning

Jag och mamma är barnvakt till Mia eftersom Susanne och Tobias skulle på Folkan och se på Ebenholt Slappers! 
Helt ok.....föruuutooom att de har tysk satellit tv så ALLA program är på tyska :( jag lyckades hitta MTV, men självklart är alla program på tyska :(
Det jag har att förlita mig på är internet, men självklart är alla vettiga människor ute och gör nåt kul.....så då finns det bara en utväg - SPEL! och jag tänker inte ge mig i kast på typ CS eller nåt, alldeles för komplicerat för mig....så de blir Facebook spel!!!  Jag insåg att jag inte har varit inne på FarmVille på typ EVIGHETER...så jag skulle kika in.... KUL att jag är på level 24 medan några av mina grannar är på 81 ;)  hahahaha!
Jaja, jag gav upp FarmVille för längesen så, de blir ett kärt återseende på kort visit :)

nämen...om nån har tråkigt....slå en pling eller ett sms på 0702129016  eller skriv på msn [email protected]!  jag gör vad som helst för lite sällskap just nu :/ 



Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0