Min första kärlek

Det är som sagt rätt svårt att bedöma första kärleken.
Ska man berätta om vad man trodde va kärlek, när man var kär för första gången (på riktigt!), eller kanske en kärlek till sitt första djur? Hmm....

Ojoj, jag vet inte vad jag ska säga här egentligen. Ehhmm...tekniskt sett hade jag min första crush när jag var 5 år. Då var jag kär i en kille som gick på min avdelning, Kristoffer Lidgren (numera Eklund). Han flyttade dock till Umeå när vi skulle börja årskurs 1 (sadface), så jag fick leta mig någon ny :) Det fick bli en supersöt blondie som gick på min avdelning, han var jag faktiskt ihop med hela 1an och hela 2an.....(möjligt att vi gjorde slut en dag eller så, men av och på i ca 2år) Efter det så kan jag nog säga att jag bytte killar lite fram och tillbaka sådär...  
Fram till årskurs 6 då jag inledde mitt första "riktiga" förhållande, det första förhållandet då jag var kär på riktigt. Dock var jag otroligt dumdristig på den tiden så, det varade bara i ca 9 månader eller något liknande. Sen hade jag två till under årskurs 8. Blev dock singel rätt fort igen och var det fram till vårterminen i 1an, då jag hade mitt första "mogna" förhållande där jag faktiskt visste vad orden "jag älskar dig" betydde... (sadface igen tyvärr) efter 8 månader blev det rött ljus där också, men som tur var är vi goda vänner :)

Ja...det var väl egentligen hela mitt lovelife i korta drag, hahaha!
Vi ska nog inte gå in på djupet för....ja.....jag har som sagt inte bara en dagbok fullkladdad med killar, det vet mina vänner som älskar att läsa dessa ;p

Som sagt det är svårt att definiera sin första kärlek, jag kan själv säga att jag inte visste vad kärlek var förrän jag hade förlorat den och....är väl fortfarande på jakt efter my true love.... he he.

Min kärlek till djur är enorm och vi har alltid haft hundar :) 
Först hade vi en norrbottenspets vid namn Rulle, sedan en till Ruff. Men pappa ville jaga älg så han köpte världens största gosebjörn Kito. Tyvärr är alla dessa underbara själar i himlen...jag saknar dom oerhört men, som tur var har jag den här snyggingen Dizel och en annan tjockis vid namn Nikko kvar :) dom är ögonstenar, särskilt min lilla bebis Nikko som är världens snyggaste hund! jag lovar om han var människa så skulle ha va en riktig goding ;p  ....Dizel skulle nog mer vara typ en datanörd eller ett emo men...söt ändå :) ♥

Kommentarer
Postat av: amy berglund.

SVAR: TAAAAAAAAACK BÄSTEDU!

2010-12-03 @ 17:41:39
URL: http://amyberglund.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0