Now he's getting a tattoo yeah, he's getting ink done

jag som trodde att jag va smart ;o  men nää tydligen va de fler än jag som hade samma tanke....eller nåt sånt!
Jag klev på bussen på NUS, helt tomt, jag + 2 till på övervåningen...WOHO tänker jag, men näe självklart så kommer en hel jäkla flock som typ springer på bussen vid busstation!!!! KILL ME!!!
FÖRHOPPNINGSVIS så ska alla kliva av i Vännäs eller Bjurholm...förhoppningsvis....
dessutom sitter de en jätteläskig kille snett framför mig som tittar jättekonstigt på mig... :/  han smaskar i sig pommes och dricker typ yoghurt :s  hjääälp!!   
och jag som trodde att jag va smart :(


och förresten, under helgen kommer jag vara i åsele och där är internet lika pissigt som alltid... + jag brukar inte spendera så mycket tid framför "dotan" när jag väl är hemma :}  [naaaw] så jag tänkte såhär,  nu när jag ändå har jättetråkigt på bussen så kan jag ju skriva de kommande inläggen nu åsså ställer jag in tiden varje dag. 
Inläggen kommer alltså komma upp ca 15.30 varje dag, så no worries!!! min otroligt Populära och Otroligt flitigt trafikerade blogg kommer ha fin uppdatering ändå :]  wohoo!


btw...köp INTE denna mascara...SUGER BALLE!!! tackåhej

Kommentarer
Postat av: vanja

sv: hahaha okej, bra gjort av henne att erkänna att det inte var hennes smarthet du ärvt :P

2010-12-09 @ 16:48:23
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: vanja

sv; haha men stackarn... då vare kanske tur att din morfar var smart iaf ;D

2010-12-09 @ 17:22:44
URL: http://helllberg.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0