Even if you are a million miles away..

{Voice Choice this week;} Alicia Keys – Try Sleeping With A Broken Heart



Snart börjar Vakna igen :D de är typ de enda positiva med att skolan börjar igen, då börjar Vakna!
Det är så otroligt skönt att kliva upp på morgonen, slå igång tvn och få ett gott skratt på en gång!
mycket härligt och de ska bli mer än kul att vakan nu mera (a)  or not!

Sammanfattning av veckan;
* jag har shoppat endel och återvänt till Ume såklart!
* taggat att de bara är exakt 2 veckor kvar innan jag fyller 18!
* letat efter roliga jobb att söka till i sommar.
* påpekat att jag inte gillar Jackie, inte heller att det bara visas 2 avsnitt i veckan.
* sist men inte minst listat de bästa partylåtarna enligt mig (hann bara 4st)
1. David Guetta – Sexy Bitch (Featuring Akon;explicit)
2. Flo Rida – Sugar - feat. Wynter
3. Jason Derulo – Whatcha Say - Main Version
4. Eva Simons – Silly Boy
kiss N´ hugs

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0