I'm tryna' find the words to describe this girl

från och med nu ska jag ge er sköna bönor ett tips på musik varje dag!
självklart i min smak som är den största blandningen av alla, men mestadels partymusik!
här kommer mitt första tips som jag inte kan få loss ur hjärnan :P
David Guetta – Sexy Bitch (Featuring Akon;explicit)
.

Självklart har jag shoppat nu när jag kom till umeå ;)
kika in några av mina senaste kap!
I ♥ MELLANDAGSREA!!!!!
79kr st
2st för 98kr
199kr
299 kr

Mat för en massa pengar!  Nya frukost hörnan <3



peaceout♥

Kommentarer
Postat av: 'amy

SVAR: HAHAHH NEEEJ jag tror hon är roligt då med (A)

man kan ju inte veta hur hon är i verkligheten genom en blogg liksom (A)

2010-01-08 @ 00:56:57
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: W I C T O R I A

älskar armbanden! >.<

2010-01-11 @ 16:50:28
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0