I'ts hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep

Tisdagens horoskop;
" När både solen och venus nu rör sig in i ditt tecken så kan du se fram emot en verkligt storartad vecka. Självförtroendet är på topp, och du har inga problem med att inse hur tilldragande du är. Människor vill befinna sig i din närhet och tar intryck av det du har att säga. Partners kommer att göra precis som du vill; älskare kommer att lyda din minsta vink. Detta är en utmärkt tid för kärlek och relationer - socialt, sexuellt och yrkesmässigt - och du bör inte tveka inför att etablera band som ser ut att bli långvariga. Gudarna ler mot dig även ekonomiskt, och nya inkomstkällor uppenbarar sig. Ekonomin kan få ett rejält uppsving."



Jaaa vad ska vi tycka om dehär då? :) haha.  Eftersom jag både ska fylla 18 och ta körkortet denhär veckan så kan jag nog hålla med om att den kommer bli storartad. Partner som gör som jag vill är aldrig dåligt ;)
Kärlek, relationer, socialt... är väl inget jag kan uttala mig om men sexuellt blir de nog ingen störrre framgång av (a) he he..
Inkomstkällor gillar vi ;)  förhoppningsvis en massa pengar när jag fyller år (A)





idag ska vi dra på Megazone efter skolan tillsammans med alla elever från Skol IF och spela Laserdome & Facerzone! JÄVLIGT SKOJ!  Facerzone är ungefär som paintball utan färgkulor!
Shhh... men vi ska meja ner Jonas & Simon så att dom inte kan sitta på flera veckor (a)

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0