Loosing you it was like living in a world with no air

jamen som sagt, jag är ju så kungarnas kung!
det är faktiskt helt sant eftersom jag kom hem för typ 1,5 timme sen efter att ha suttit på Trafikskolan 3 timmar...låt mig upprepa 3 TIMMAR! men på det så har jag klarat av FasA, FasB, FasC, Fas Fordon & nu är jag på repetitionsfasen och jobbar jobbar jobbar!!!
visst va de duktigt? :)
ärsh, de vet ja att de va iallafall!

De va väl tänkt att jag skulle på IKSU idag men just nu är jag jävligt glad att jag inte gjorde de ändå...jag känner mig fortfarande spänd och sitter bara och läser och läser och läser om och om igen i Du & Jag i Trafiken.
Nu är det bara en sak jag behöver och då kan jag slappna av :)   ....men det ska vi inte säga här! (A)

So you think you can dance ikv! undra om nån kommer kunna toppa Katee & Joshua's performance förra säsongen?.... oj oj oj de va storslaget!
jag vet att Anton hejar på Russell och han sa att han blev förvånad över vem som vann så då är ju inte han iallafall... Hmm... undra vem de kan va i år.... BERÄTTA INTE!!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0