phett coolt manneeeN!

Hey peeeps!
idag har jag varit både effektiv och slösaktig!! (A)
jag klev upp halv 8 för att..... iNTE Gå TILL SKOLAN !!  utan till bilskolan och göra klart rep. fasen!
Klarade den såklart ;)
Sen hade jag körlektion, gick väl helt okej - inga större fel!
Efter de gick jag till datorerna och gjorde sluttestet som jag klarade galant! 64/70  - TUMMEN UPP!
Så nu är de bara Teoriprov och uppkörning kvar!
Jag hade ingen lust att gå till skolan för att ha naturkunskap....så jag gick på stan och shoppade lite saker till helgens event, lite onödigt mycke kanske men vafan.... 18 en gång ;)
Träffade Ester (fester) & Ammyyy (Amees).... trevligt! men vi ses ju redan imorrn babes<3
Hämtade ett paket från H&M, kung!


SHIT ALLTSÅ!!!! jag mötte Tove på stan idag, helt siikkk!!! ni vet IDOL Tove ... GAAAHHH!!!!
så inte coolt alltså, lika fula kläder och hemska gångstil... menmen, hon kanske är snäll....ibland (A)
NU SKA JAG PACKA OCH SEN ÅTERVÄNDA TILL SKOGSMARKEN!!!

Kommentarer
Postat av: fannie

haha okej, jaa alla tycker ju olika. du kanske inte tycker att skolan är lika jobbig, :)

2010-01-22 @ 16:41:34
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0