Who says I can’t be free, from all of the things that I used to be


yesyes peeps jag är nyss fyllda 18 år och numera innehavare av ETT KÖRKORT :D
tacktacktack! de känns otroligt bra, trots att det borde vara olagligt att vara såhär liten och ha körkort... men ändå :)
I helgen hade jag ungefär tidernas festaste (roligaste) party med endast dom bästa brudarna jag vet <3
vi gjorde en massa grejer men jag tänkte dra några lite snabbt bara :)
umebrudar blåser ballonger och fixar party bling ;)
18 ljus att blåsa ut (där lura jag er allt!!)         Mina superfina gäster som gjorde partyt!
SÅPBUBBLOR! vi hade fiskedamm, åsså fick man de (A)
Karolina                              Sanna                                                 Vanja
Lina                                           Johanna                                        Saga
Jonna                 &                Fanny
........
Jag blev lite tokig och sprutade tak, väggar och gäster fulla med POMMAC!!!!
PARTY LIKE A ROCKSTAR BABY!


(fler bilder kommer inom kort!)

Kommentarer
Postat av: fannie

jaarå, jag har faktiskt bra betyg :)

2010-01-28 @ 14:49:39
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0