Your lips like sugar

hur kommer det sig att de flesta nya hitar är covers av gamla hits? :P
nya tillskott:¨
Jason Derulo – Whatcha Say - Main Version =  (Imogen Heap – Hide And Seek)
Flo Rida – Sugar - feat. Wynter(Eiffel 65 – A Decade In Blue [Da Ba Dee] - Gabry Ponte Rmx Radio)
Lumidee – She's Like The Wind (Radio Edit) = (Patrick Swayze Featuring Wendy Fraser – She's Like The Wind)
.
men jag måste ju lägga till att de nya låtarna är mycket bättre och självklart gillar jag dom!
men jag ser ett mönster eftersom jag gillade dom tidigare oxå ;)
.
(gamla bevis på att de är covers)
Flo Rida – Right Round - Amended Album Version = (Dead Or Alive – You Spin Me Round (Like A Record) - Original 7" Mix)

Min favorit är filmmusik!
jag ser på hur mkt film som helst och jag blir oftast förälskad i musik som är med i film/ på tv.
t.ex.
Various Artists – Dirty Dancing

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0